Uutena telemarkkinointialalla muutama mahtava huomio tullut tehtyä, parin kuukauden kokemuksella!

Alan dilemmahan on se ainainen vitsailu puhelinmyyjistä – vitsejä riittää ja kirosanojakin. Ja totta, varmasti tyrkyttämistyyli ei jätä hyvä kuvaa puhelimessa, mutta eihän se toimi f2f-tilanteissakaan. Eli samat lainalaisuudet pätevät, kuin muussakin myynnissä ja markkinoinnissa.

Henkilökohtainen kontakti ihmiseltä ihmiselle – mikäs sen toimivampaa, kun se tehdään oikein. Ääni ja sen värit, luodut tunnetilat ja tarinat brändistäsi, mahtava markkinoinnin keino välittää ne suoraan kuulijalle. Ihmiseltä ihmiselle, vaikuttavuudessaan jopa 100%:n huomioarvo.

Vuorovaikutusta ja vuoropuhelua, sitähän telemarkkinointi myös on. Saat palautetta suoraan kohderyhmältäsi ja arvokasta tietoa argumenttiesi toimivuudesta. Kartoitusta parhaimmillaan.

Datan merkitys on kiistatta avain myynnissä ja markkinoinnissa. Sen hyödyntäminen ei aina ole niin helppoa.

Telemarkkinoinnin yksi vahvuus on myös se, että tulokset ovat heti käytettävissäsi analysointia varten. Ja kuten kaikessa myynnissä ja markkinoinnissa, on kohderyhmäsi tunteminen tärkeässä roolissa. Kannattaa siis tarkkaan miettiä kenelle ja millä argumenteilla tuotettasi tai palveluasi tarjotaan.

Gainerilla on yli 30 vuoden kokemus puhelimitse tapahtuvasta myynnistä ja markkinoinnista. Silti pyydämme, että haasta meitä. Olemme erittäin avoimia kehittämään edelleen toimintaamme ja auttamaan sinua saavuttamaan hyviä tuloksia kanssamme. Tervetuloa keskustelemaan kanssamme lisää!

Rakkaudesta myyntiin.

Virpi Leskinen / Gainer Oy
050 5955 373

#rakkaudestamyyntiin #gainer #telemarkkinointi