Gainerin asiakaskokemuksen vahvistaminen
Telemarkkinointi asiakaskokemuksen vahvistajana.
Henkilökohtainen kontakti, joka telemarkkinoinnilla on mahdollista saavuttaa, on yritykselle arvokas asiakaskokemuksen vahvistaja. Telemarkkinoinnin voi valjastaa helposti tukemaan asiakaspolkua, vahvistamaan asiakaskokemusta sekä kartoittamaan lisämyynnin mahdollisuudet.

Vuonna 2020

Ratkaisuja asiakaskokemuksen vahvistamiseen
Kiitos-soitot
Loistava tapa huolehtia yrityksen tai järjestön uusista jäsenistä ovat kiitos-soitot. Kiitos-soitolla ostajaa tai jäsentä kiitetään ostosta. Soiton tarkoitus on rakentaa positiivista suhdetta uuteen ostajaan. Soitolla voidaan myös kerätä palautetta yrityksen tuotteesta tai järjestön liittymisprosessista.
Palautteen kerääminen
Asiakkailla voi olla kultaisia ideoita yrityksesi toiminnan tukemiseksi. Kaikki ihmiset eivät kuitenkaan täytä verkon palautekyselyitä, jonka vuoksi yrityksen on ajoittain hyvä tarjota mahdollisuus palautteen antamiseen myös puhelimitse.
Tarvekartoitukset
Kartoittamalla tasaisesti asiakkaiden tarpeita mahdollistaa yritys lisämyynnin juuri oikealla hetkellä. Erityisesti yritykset, jotka tarjoavat tuotteita, sekä tuotteisiin liittyviä palveluita, hyötyvät tarvekartoituksista.
Asiakashuolinta
Huolehtimalla asiakkaastasi varmistat, että he palaavat yrityksesi asiakkaiksi myös tulevaisuudessa. Erityisesti isompien ostosten, kuten auton tai asunnon, oston yhteydessä on tärkeä miettiä, miten asiakassuhteesta huolehditaan kaupan jälkeen. Soittaako kiinteistövälittäjä pariskunnalle muutaman vuoden välein, tai autokauppias autonomistajalle. Kiinnittämällä huomiota asiakashuolintaan sijoittaa yritys omaan tulevaisuuteensa.
Asiakaspolkupalvelut
Onko yritykselläsi pitkiä asiakaspolkuja, pohtivia liidejä ja arvokkaita asiakassuhteita. Gainer pystyy räätälöimään yrityksellesi kokonaisuuden, jossa yhdistyvät markkinointi, myynti ja asiakkaista huolehtiminen sujuvalla tavalla. Näin yrityksesi voi keskittyä arjen pyörittämiseen samalla, kun Gainer huolehtii yrityksesi asiakkaiden tyytyväisyydestä.
Apua kampanjaideointiin ja suunnitteluun?
Onko yritykselläsi suunnitteilla asiakaskokemuksen uudelleen linjaus, jossa haluatte panostaa erityisesti asiakashuolintaan? Tai etsittekö kumppania, jolla on pitkä kokemus asiakasviestinnästä? Gainerilla on 35-vuoden kokemus asiakaskohtaamisista ja autamme mielellämme myös sinun yritystäsi!
